Siitä kuinka poistuin mukavuusalueeltani ja päätin herättää nukkuvan supersankarini. Blogi haaveiden toteuttamisesta, tavoitteiden asettamisesta, itseen uskomisesta, urheilusta, hyvinvoinnista ja kaikesta mitä rakastan.

torstai 26. heinäkuuta 2012

Santo Domingo!!!

Huoh! Nyt on ensimmäinen erä matkalaisia saapunut Santo Domingoon. Minä ja äiti olimme perillä tiistaina ja Carlos ja isä eilen illalla. Lennot Miamista Santo Domingoon olivat kaikki aivan ylibuukattuja ja standby-listassa oli maanantai-iltana 42 matkustajaa!! Siis 10 olisi jo ollut paljon, niin ajatelkaa 42! Siitä ryhmästä äiti ja minä olimme numerot 38 ja 39...

Menimme sitten Carloksen Miami-sukulaisten luo yöksi (en ollut ikinä edes nähnyt kyseistä tätiä, mutta karibialaisella rentoudella kaikki meni erittäin hyvin) ja yritimme seuraavana päivänä uudestaan. Lopulta saimme paikat Puerto Platan koneeseen (joka on Dominikaanisen tasavallan pohjoisrannalla) ja sieltä sitten Carloksen isä ja serkku tulivat meidät noukkimaan. Serkku raukka joutui yhtäkkiä lähtemään kahdeksan tunnin ajoretkelle...

Carloksen ja isukin retki olikin sitten vielä ainutlaatuisempi. Kun tyypit pääsivät Pariisiin, ilmoitettiin heille että D3-kategorian standby-lipuilla ei enää voi lentää Pariisista. Tyypit yrittivät kaikkensa, koska koneessa olisi ollut vapaita paikkojakin, mutta ei niin ei... Lopulta he sitten päättivät mennä junalla Barcelonaan ja sieltä suoraan Santo Domingoon. Tulipahan isänkin nähtyä vihdoin Eiffel-torni ja Sagrada Familia. Muutenkin retki oli loppujen lopuksi aika ainutlaatuinen, kiitos ystävillemme Barcelonassa sekä muille mielenkiintoisille seikoille, kuten yölle yhteisessä sängyssä Pariisin kämäisessä hostellissa. No, isä ainakin oli ihan innoissaan selvittyään läpi Euroopan Karibialle asti pelkkä olkalaukku mukanaan (kaikki matkalaukut olivat meillä ja saapuivat vasta eilen iltapäivällä perille)!

No, olihan se sen arvoista kun vastassa on tällaista ihanaa porukkaa:

SHARE:

14 kommenttia

1. Hurjia seikkailuja! Ja todellakin elamys tuo Barcelonan de-tour :) En tieda miten meidan porukat tuollaisesta selviaisivat, tai no aiti selviaisi ihan hyvin kielitaitoisena ja paljon matkustaneena, mutta isapuolella saattaisi tehda tiukkaa :D Hanella oli nimittain koettelemus jo hyvin sujuneet kahden pysahdyksen lennot Omahaan. Mutta ihanaa, etta olette perille! Jaan odottelemaan lisaa kuvia :)

Vastaukset
    1. Juu, no, siksipä juuri jakauduimmekin niin että minä matkustin toisen ja Carlos toisen kanssa :D Mutta, varmasti ovat hyvin väsyneitä kaiken näiden koettelemuksien jälkeen kun vihdoin pääsevät takaisin kotiin.. hehe..

Poista
  2. Hui vitsit mitä matkailuja :) Ihana seikkailumieli, en tiedä jaksaisinko itsekään! Hyvää lomaa Karibialle!

Vastaukset
    1. Noh, eipä sitä kovin usein jaksaisi tuollaista, mutta jälkikäteen niitä hetkiä onkin sitten todella hauska muistella :D

Poista
  3. Melkoset sekkailut teillä tosiaa :) Ihanaa lomaa!

VastaaPoista
  4. Woah, mun eka ajatus oli, että mun faija ei IKINÄ tekis tuota :D Eli vautsi Carlokselle ja isälles :) Ihanaa seikkailua! :)
    Nauttikaa lomasta!

5. No onpas siellä seikkailtu! Ihanaa ainakin minun mielestä, toivottavasti isäsikin :). Jännityksellä odotan jatkoa :).

Vastaukset
    1. Juu, kyllä isä tykkäs kun sai nähdä niin paljon kaikkea uutta! Ei ehkä kuitenkaan heti uudestaan lähtis :D

Poista
  6. Ooh mika seikkailu! Ja voihan kateus, makin haluuan Karibialle taalta sadekauden kurjimuksesta!!! Nauti taysilla, ihanaa haaodotusta!

Vastaukset
    1. Kiitos ja kyllä, yritetään nauttia vaikka tekemistä riittääkin vähän liiaksikin! :) Ja tervetuloa, Karibia ottaa aina vastaan avosylin! ;)

Poista
  7. Vanhemmillasi riittää sitten kerrottavaa kaikille, millainen seikkailu heillä on ollut! Appiukko ehti varmaan reissun aikana vannottaa tulevaa vävyään huolehtimaan tyttärestään ;)