Siitä kuinka poistuin mukavuusalueeltani ja päätin herättää nukkuvan supersankarini. Blogi haaveiden toteuttamisesta, tavoitteiden asettamisesta, itseen uskomisesta, urheilusta, hyvinvoinnista ja kaikesta mitä rakastan.

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Mutkia matkalla

Terveiset täältä Al Caponen ja Ernest Hemingwayn kotikaupungin laitamilta. Matkasuunnitelmat vähän muuttuivat, kun emme päässeet lauantain lennolle. Menimme takaisin kotiin nukkumaan ja palasimme takaisin kentälle seuraavana aamuna. Sunnuntain lennolle löytyi kaksi paikkaa, joten ladies first-taktiikalla minä ja äitini lähdimme matkaan kaksistaan.

Lensimme erittäin mukavasti business-luokassa (tosin minun istuimeni oli rikki, se ei mennyt makuuasentoon...) Chicagoon ja majailemme nyt Hilton Garden Innissä täällä moottoritien varrella lähellä lentokenttää. Alkuperäinen suunnitelma oli tänään kierrellä Chicagossa, mutta se taisi nyt sitten jäädä, kun saavuimmekin vasta tänään iltapäivällä. Meidät on buukattu seitsämältä aamulla lähtevään Miamin koneeseen, joten taidamme pitää siitä kiinni.

Carlos ja isukki eivät jaksaneet odotella enää seuraavaan päivään (myös maanantain lento näytti tosi huonolta), vaan lähtivät seikkailemaan reitille Riika-Pariisi-New York-Miami-Santo Domingo. Saa nähdä milloin ovat perillä, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin... ehh.

En ollut tehnyt mitään hotellivarauksia ja hyvä niin, koska hukkaan olisi mennyt jokatapauksessa. Kävelimme vain kentällä suoraan johonkin info-pisteeseen, missä palvelu toimi loistavasti. Saimme käteemme jonkun kupongin, jossa oli puhelinnumero jonka näppäilin infotiskin puhelimeen ja sitä kautta joku tyyppi etsi meille mahdollisimman halvan huoneen lentokentän läheltä. 63 dollaria, johon kuului kuljetus kentältä hotelliin. Hotlan minibussi haki viiden minuutin kuluttua terminaalin edestä. Eli eipä ollut vaikeaa.

Tämän reissun ainoat Jenkkilän kuvat taisivat jäädä sitten tähän. Kävin yöppäri päällä pomppimassa tuolla hotlan helteisellä parkkipaikalla. Nyt nukkumaan. Huone näyttää tältä:

SHARE:

8 kommenttia

1. Vastaukset
    1. Kiitos Tuula! Kovin hyvin ei tosiaan loppumatka mennyt, mutta erittäin mielenkiintoisesti kyllä!

Poista
  2. Hienoja kuvia ja hyvää matkaa eteenpäin!!! :)

VastaaPoista
  3. Mukavaa matkaa! Chicagossa en ole ollut vaikka pikkuserkkuni Jill siellä asuu perheineen ,mutta Hilton Garden Inn ja nuo mahtavat amerikansängyt ovat mullekin tuttuja ;D